کد خبر: ۷۵۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۳
دارنده مدال طلای المپیک و جهان گفت: مسائل فنی‌ام را با رسول خادم و کادر فنی که همیشه من را حمایت کرده‌اند، در میان می‌گذارم و اجازه دخالت به کسی را نمی‌دهم.
واکنش حسن یزدانی به تغییر وزنش در کشتی
به گزارش خبرداغ ، حسن یزدانی با بیان این مطلب افزود: در طی این سال‌ها در تیم ملی از رده‌ای سنی نوجوانان تا بزرگسالان، مربیان زیادی از جمله محمد طلایی برای من زحمت کشیده و از من حمایت کرده‌اند که همیشه قدردان زحماتشان هستم.

وی ادامه داد: قطعا باید پاسخگوی زحمات و حمایت‌های مربیان عزیزم که در این سال‌ها با حمایت آن‌ها موفق به کسب مدال جهان و المپیک شدم، باشم و همچنان نیز باهم فکری و نظرات سرمربی تیم ملی، برنامه‌های فنی خود را با قدرت دنبال می‌کنم.

دارنده مدال طلای المپیک و جهان خاطرنشان کرد: در مورد شرایط وزنی‌ام تاکنون چند بار با کادر فنی صحبت کرده‌ام و نظراتم را به آن‌ها منتقل کرده‌ام و مطمئن هستم بهترین تصمیم با همفکری انجام شده، در این زمینه گرفته می‌شود. مسائل فنی‌ام را با رسول خادم و کادر فنی که همیشه من را حمایت کرده‌اند، در میان می‌گذارم و اجازه دخالت به کسی را نمی‌دهم.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: