کد خبر: ۷۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
ساختمان شیشه ای اپل که به سبب طراحی زیبا و منحصر به فردش مشهور شده ، حاشیه هایی مثل غفلت کارمندان از کار ، جمع شدن تماشاچی ها و مواردی مشابه را ایجاد کرده است .
حاشیه‌ها تمامی ندارد / اطلاعات «اپل» از پشت شیشه‌های ساختمان به سرقت رفت

ساختمان شیشه ای اپل که  به سبب طراحی زیبا و منحصر به فردش مشهور شده ، حاشیه هایی مثل غفلت کارمندان از کار ، جمع شدن تماشاچی ها و مواردی مشابه را ایجاد کرده است .

به گزارش خبرداغ  به نقل از دیجیتال ترندز ، ساختمان شیشه ای اپل حاشیه ساز شده است .ساختمانی که پیش از این به علت هزینه های ساخت و طراحی خیره کننده مشهور بود ، اکنون با حواشی عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می کند .

یک سال از زمانی که اپل فضای شیشه ای جدید خود را راه اندازی کرد می گذرد . فضایی فوق العاده زیبا و سرشار از شیشه هایی شفاف که قرار بود روحیه همکاری و هماهنگی را بین کارکنان ترویج کند .

اما به نظر می رسد به جای همکاری و همراهی کارمندان ماجراهای دیگری کارمندان اپل را درگیر کرده اند . یکی از مشکلاتی که به نظر می رسد این روزها به لطف ساختمان شیشه ای رواج پیدا کرده سرقت اطلاعات است . فاش شدن مورادی که برخی کارمندان قرار نبوده تا پیش از زمانی معین مطرح کنند و اکنون از طریق شفاف بودن دیوارها امکان پذیر شده .

موضوع بعدی ، تلاش کارمندان برای باور پذیر تر کردن دیوار ها است . درواقع داده های ذهنی کارمندان باعث شده آن ها با چسباندن مواردی به دیوارها ، تلاش کنند ، فضای اتاق خود را مخصوص به خود کنند ، این موضوع زیبایی ظاهری این بنای شیشه ای را از میان برمی دارد .

در نهایت این که طی هفته های اخیر تعدادی از کارمندان اپل به قدری به شیشه های خیره شده و محوب دیوارها بودند که دچار خطای دید شده و فاصله خود با شیشه ها را تشخصی نداده اند، در نتیجه با دیوار شیشه ای برخورد کرده و زخمی شده اند . جالب تر از همه این که احتمال می رود اپل برای حل مشکل آخر تعدادی نیرو را برای کنترل مشکل برخورد با دیوار ، در اطراف دیوارهای پر تردد مستقر کند . تا مانع از حوادث شوند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: