کد خبر: ۷۵۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۳۹۷
باتوجه به مصدومیت پژمان منتظری، وینفرد شفر ناچار است آرایش دفاعی تیمش را به روال گذشته بازگرداند.
جانشین منتظری در استقلال مشخص شد/ شفر ناچار است آرایش دفاعی تیمش را به روال گذشته بازگرداندبه گزارش خبرداغ،باتوجه به مصدومیت پژمان منتظری، وینفرد شفر ناچار است آرایش دفاعی تیمش را به روال گذشته بازگرداند.


پژمان منتظری در اولین دیدار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دچار آسیب دیدگی شد و غیبت او مقابل الهلال قطعی است.


منتظری که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و نقاهت به ترکیب ثابت آبی پوشان بازگشته بود، چند هفته اخیر را در کنار سید مجید حسینی در قلب دفاعی این تیم به کار گرفته شد اما او یکبار دیگر دچار آسیب دیدگی شد تا شفر ناچار به ایجاد تغییراتی در خط دفاعی تیمش گردد.


غیبت منتظری این سئوال را ایجاد می کند که شفر از کدام یک از داشته هایش به جای این مدافع باتجربه در خط دفاعی استفاده می کند. لئوناردو پادوانی و روزبه چشمی اصلی ترین گزینه هایی هستند که به منظور جانشینی منتظری مطرح می شوند.


باتوجه به حضور روزبه چشمی در هفته های متمادی در کنار سید مجید حسینی و شکل گرفتن یک زوج رویایی در قلب خط دفاعی آبی پوشان از این دو بازیکن، بعید است شفر از پادوانی در ترکیب ثابت تیمش مقابل الهلال سود بجوید. به خصوص که خط دفاعی آبی پوشان با حضور چشمی در کنار مجید حسینی در مرکز و قرار گرفتن غفوری و نورافکن در چپ و راست و حضور حسینی در چارچوب دروازه هفته های زیادی گل نخورد و این گل نخوردن آنقدر ادامه پیدا کرد که آبی ها صاحب رکورد طولانی ترین دقایق گل نخوردن در همه ادوار لیگ برتر شدند.


دیدار دو تیم استقلال و الهلال از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ روز سه شنبه اول اسفند در مسقط پایتخت کشور عمان برگزار می شود.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: