کد خبر: ۷۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۱
اداره‌کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های همراه با رعد و برق و تگرگ و همچنین گرد و غبار محلی هشدار داد.
اخطاریه هواشناسی خوزستان: برف و باران و تگرگ در راه است / احتمال وقوع گرد و غبار و شکستن درختانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در اخطاریه شماره 7 هواشناسی استان خوزستان در 28 بهمن ماه آمده است: "پیرو اطلاعیه شماره 38 مورخ 26 بهمن ماه، به دنبال شکل‌گیری و تقویت سامانه بارشی از امروز شنبه تا اواسط روز دوشنبه هفته جاری بارش‌هایی همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در سطح استان به وقوع خواهد پیوست که در مناطق شمال و شمال شرق خوزستان بارش‌ها از حجم بیشتری برخوردار بوده و در برخی از مناطق استان سبب آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها خواهد شد.

همچنین وزش بادهای قابل ملاحظه و تندبادهای لحظه‌ای در زمان یاد شده و عوارض ناشی از آن شامل برخاستن گرد و غبار محلی و شکستن درختان و آسیب رسیدن به خطوط انتقال نیرو دور از انتظار نیست.

بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود و شمال خلیج فارس نیز در ایام مذکور مواج است."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: