کد خبر: ۷۵۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۹
کیهان نوشت: مهمانان برنامه پنجشنبه شب دورهمی دو خواننده بودند که کم‌سوادی و شوخی‌های سطحی و کلام سخیف ترانه‌هایشان حاکی از تنزل سلیقه سیما در دعوت از مهمان است.
انتقاد کیهان از مهمانان «دورهمی»: همسر یک بازیگر کار دعوت از مهمانان را برعهده‌ دارد/ خوشبختی در پولدار شدن و انجام کار موسیقی است

به گزارش خبرداغ به نقل از کیهان : مهمانان برنامه پنجشنبه شب دورهمی دو خواننده بودند که کم‌سوادی و شوخی‌های سطحی و کلام سخیف ترانه‌هایشان حاکی از تنزل سلیقه سیما در دعوت از مهمان است.

این دو مهمان با سن کم با تاکید بر یک شبه پولدار شدن و خوانندگی را خوشبختی دانستن، خواسته و ناخواسته، این‌گونه به مخاطب نوجوان و جوان القا کردند که خوشبختی در پولدار شدن و انجام کار موسیقی است!

گویا همسر یک بازیگر که خود تهیه‌کننده آلبوم موسیقی است، کار دعوت از مهمانان - خاصه مهمانان حوزه موسیقی - را برعهده‌ دارد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: