کد خبر: ۷۵۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۵۶۵
با توجه به تمرینى که امروز بازیکنان تیم فوتبال استقلال انجام دادند، آبى پوشان عصر امروز تعطیل هستند و قرار بر این خواهد بود شاگردان شفر امروز با حضور در بازار هاى قطر به انجام خرید و گردش بپردازند.
آنالیز الهلال در دستور کار کادر فنى استقلالبه گزارش خبرداغ ، با توجه به تمرینى که امروز بازیکنان تیم فوتبال استقلال انجام دادند، آبى پوشان عصر امروز تعطیل هستند و قرار بر این خواهد بود شاگردان شفر امروز با حضور در بازار هاى قطر به انجام خرید و گردش بپردازند.

 

در حالى که تمامى بازیکنان براى خرید از محل اقامت خود بیرون رفتند اما کادر فنى استقلال با حضور در هتل تیم الهلال عربستان را آنالیز مى کند.


شفر به همراه دستیارانش از هر لحظه براى آنالیز تیم حریف استفاده مى کند و با دیدن فیلم بازى حریف به بررسى نقاط ضعف و قوت الهلال عربستان مى پردازد.


دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان روز سه شنبه هفته آتى در ورزشگاه السیب عمان برگزار مى شود.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: