کد خبر: ۷۵۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۵
اژه‌ای:
سخنگوی قوه قضائیه گفت: گروه فعالان زیست محیطی که تحت پوشش این عنوان برای سرویس‌های جاسوسی فعالیت می کردند؛ بعد از مراقبت و شناسایی دستگیر شدند که دکتر «کاووس سید امامی» یکی از آنهاست.
سیدامامی در تحقیقات اولیه همکاری با سرویس‌های جاسوسی را انکار کرد/ تصاویر دوربین‌های زندان، خودکشی را تایید می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معاون اول قوه قضائیه امروز در سفر به چهارمحال و بختیاری افزود: در تحقیقات اولیه این فرد ارتباط و انتقال اطلاعات کشور به سرویس‌های جاسوسی را انکار کرد که پس از ارائه مستندات توسط نیروهای امنیتی و کارشناسان قضایی، وی اقدام به خودکشی کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: از میان حفظ جایگاه سازمانی، پشیمانی به عنوان یکی از اساتید دانشگاه و یا فرار از پاسخگویی به قضات، دلیل اصلی خودکشی مشخص نیست؛ اما دادستان ویژه قتل با مراجعه به بازداشتگاه این فرد، بررسی‌های میدانی و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های زندان انجام خودکشی تأئید شده است و تعدادی از نمایندگان مجلس هم از جزئیات بررسی ها مطلع شده اند.

وی گفت: سه دسته در فضای مجازی اطلاعات ناصحیح در خصوص مرگ سید امامی را تبادل می کنند: اول افراد نا آگاه و غافل، دوم دشمنان برای تهییج افکار عمومی و سوم افرادی که منتشر کردن این گونه اطلاعات را برای سرپوش گذاشتن بر ضعف خود قرار داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: