کد خبر: ۷۵۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
هافبک جوان پرسپولیس دیگر بازیکنی بود که با حضور در باشگاه و گفتگو با حمید گرشاسبی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
یک پرسپولیسی قراردادش را تمدید کردبه گزارش خبرداغ ، بعد از تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ، تمدید با بازیکنان با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات در دستور کار مسوولان این تیم قرار گرفته است. روز گذشته شجاع خلیل زاده که تا پایان فصل با این تیم قرارداد داشت اولین بازیکنی بود که در چالش وفاداری به این تیم شرکت کرد و قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر و تا پایان لیگ هجدهم با سرخپوشان به امضا رساند.


امروز هم حمید طاهرخانی، هافبک جوان سرخپوشان که یکی از بازیکنان آینده دار این تیم محسوب می‌شود به دعوت باشگاه پاسخ مثبت داد و قرارداد خود را بار دیگر با این تیم تمدید کرد.


بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری و احسان علوان زاده دیگر بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان خواهد رسید و باید دید برنامه باشگاه برای تمدید با آنها به چه شکل خواهد بود.


پیش از این علی علیپور که تا فصل آینده با سرخپوشان قرارداد دارد، تمایل خود را برای تمدید مجدد با این تیم اعلام کرده بود.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: