کد خبر: ۷۵۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۴
بعد از اتهاماتی که علی کریمی به سرپرست سابق تیم ملی پیرامون واریزی پول های فیفا در حساب شخصی وارد کرد او به این اتهامات واکنش نشان داد.
فیفا یک ریال هم به حساب من پول نریختهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مناظره علی کریمی در برنامه 90، بی شک همان جا تمام نشد و می تواند به رسانه های دیگر هم کشیده شود. او حرف هایی در برنامه 90 زد که می تواند با واکنش هایی روبرو شود. کریمی در بخشی از اظهاراتش گفت پول های فیفا به حساب هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی واریز شد، تاجری که در دبی زندگی می کند و در جام جهانی برزیل هم سرپرست کاروان ایران بود.


هوشنگ مقدس در واکنش به این اتهامات مساله را تکذیب و گفت:«علی کریمی باید مدرک بیاورد که ریالی از پول فیفا به حساب من واریز شده است در غیر این صورت از طریق مقامات قضایی این مساله را دنبال می کنم. یک ریال هم از پاداش صعود ایران به جام جهانی برزیل به حساب من واریز نشد. اگر کسی مدرک دارد، رو کند».


او ادامه داد:«مگر می شود فیفا به حساب یک فرد پول بریزد؟ یادم هست فدراسیون چند بار از فیفا درخواست کرد تا این که بخشی از دستمزد کی روش و دستیارانش را از همان منبع پاداش صعود به جام جهانی، به حساب شان واریز کردند. اصلا مگر می شود فیفا به حساب من پول بریزد؟ فکر می کنم آقای کفاشیان هم قبلا در این باره خیلی شفاف حرف زدند. یک بار در تلویزیون وقتی از ایشان پرسیدند که آیا پول ها به حساب من می رفت، سریعا گفت ای کاش به حساب مقدس می رفت چون همان پول را دقیقا تحویل می گرفتیم نه این که از طریق دیگری پول بیاید و نزدیک به یک میلیارد تومان از آن به عنوان پورسانت کم شود. البته با همین حرف کفاشیان و پیگیری وزیر ورزش بود که آن پورسانت به حساب بازگشت».


سرپرست سابق تیم ملی که همچنان یکی از نزدیکان به فدراسیون فوتبال است در ادامه تصریح کرد: «من نمی خواهم یکسری مسایل را بگویم ولی قبل از جام جهانی برزیل، اردوی تیم ملی ایران در اتریش در آستانه لغو بود که من در دو نوبت 400 هزار یورو و 100 هزار دلار پرداخت کردم. یک ماه بعد هم پولم را به من پس دادند. نمی خواهم درباره جزئیات پرداختی های دیگرم حرف بزنم».


هوشنگ مقدس در پایان بار دیگر با تاکید بر این که کریمی باید با مدارک مستدل از اتهاماتش دفاع کند، گفت:«عادل فردوسی پور مدام می گوید هرکس حرف دارد، روی خط بیاید و از خودش دفاع کند. زنگ زدم و پیامک دادم ولی اجازه ندادند از خودم دفاع کنم. یا در برنامه زنده به من اجازه دفاع بدهند و یا کریمی مدرک بیاورد، وگرنه من این موضوع را پیگیری می کنم».

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: