کد خبر: ۷۵۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۳۶۳
از سوی قاسمی مطرح شد؛
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تداوم حیات خود را در افزایش تنش و درگیری‌ها می‌داند. این رژیم اشغالگر و متجاوز صیهونیستی است که باید مورد سرزنش جامعه جهانی قرار گیرد
واکنش وزارت خارجه به موضع دولت آلمان درباره نقش ایران در سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به موضع دولت آلمان درباره نقش کشورمان در افزایش تنش با رژیم صهیونیستی بعد از سرنگونی جنگنده این رژیم در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری  تاریخی و خردگرا، با ثبات و ثبات بخش، اساسا نیازی به افزایش تنش و درگیری در منطقه نمی بیند و این رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی است که امنیت، ثبات و آرامش در منطقه را  با خطری جدی مواجه ساخته و باید مورد سرزنش  قرار گیرد.

قاسمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع دولت قانونی سوریه از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خود در برابر هر گونه تجاوزی را حق قانونی و مشروع این کشور می داند و در عین حال، ادعای نقش کشورمان در این حادثه را بی اساس می داند و آن را تکذیب می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش تنش در منطقه نیست اما عمیقا معتقد است جامعه بین المللی و کشورهای جهان  لازم است در برابر اشغالگری و تجاوزهای پی در پی و بی ثبات سازی رژیم صهیونیستی گامی اساسی و بلند بر دارند و برای اقدامات و تبلیغات دروغین و جنگ طلبانه رژیمی که تداوم‌ حیات نامشروع و جعلی خود را در تنش و درگیری در منطقه می داند، پاسخی قاطع و در خور داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: