کد خبر: ۷۵۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
هافبک دفاعی پرسپولیس بعد از پایان مصدومیت بار دیگر به اردوی ریکاوری تیم ملی دعوت شد تا ملی‌پوشان این تیم به شش نفر افزایش یابد.
کمال پرسپولیس را شیش تایی کردبه گزارش خبرداغ ، کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که بعد از اوج گیری در ترکیب این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، بعد از مصدومیت نامش از اردوی ریکاوری خط خورد. این بازیکن که طی دو هفته اخیر توانسته با فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی خیلی زود خود را به جمع نفرات آماده‌ی تیم برساند، از اردوی ریکاوری امروز بار دیگر به جمع ملی‌پوشان اضافه شد تا نفرات این تیم در جمع شاگردان کی‌روش به شش نفر افزایش یابد. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری، علی علیپور و کمال کامیابی نیا اکنون شش ملی‌پوش پرسپولیس را در اردوی ریکاوری تیم ملی تشکیل می‌دهند.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: