کد خبر: ۷۵۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۵۰۹
به دنبال مطرح شدن نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی شهر زنجان به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، دقایقی این شورا متشنج شد.
تشنج در جلسه شورای شهر زنجان بر سر نامگذاری خیابان به نام هاشمی رفسنجانی / مخالفت شدید دو نفر از اعضا و پاسخ رییس شورا

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی : به دنبال مطرح شدن نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی شهر زنجان به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، دقایقی این شورا متشنج شد.

در این جلسه که با حضور همه اعضا برگزار شد دو تن از اعضای شورای شهر زنجان با این نامگذاری به شدت مخالفت کردند ولی رئیس شورای شهر زنجان گفت: امیدوارم قدر سرمایه‌های انقلاب را بدانیم. وی افزود: «آیت‌الله هاشمی در زندان‌ها استخوان خرد کرده و بعد از فوتش مشخص شد که چه بلایی بر سر این مردم آورده‌اند، که ایشان آن موقع اعتراض کرده بود.»

در نهایت، کلیات نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر زنجان با اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد در خصوص انتخاب خیابان بعدا تصمیم‌گیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: