کد خبر: ۷۵۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۶۷
روز شنبه تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکز و دامنه های جنوبی البرز بارندگی دارند.
برف و باران فردا از راه می‌رسد / تهران شنبه بارانی می‌شود

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، معصومه احمدی درباره شرایط آب و هوایی کشور افزود: امروز شاهد آخرین فعالیت سامانه بارشی از شمال شرق کشور هستیم و در بخش هایی از خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی بارش های خفیف و پراکنده همراه با کاهش دما پیش بینی می شود.

وی گفت: با خروج سامانه، بارندگی ها در این مناطق متوقف می شود اما کاهش دما ادامه خواهد داشت.

احمدی ادامه داد:​ در روزهای گذشته بخش های شرقی و جنوب شرقی کشورمان وزش باد شدید و گرد و غبار داشتند که امروز با شدت کمتری ادامه این شرایط را پیش بینی می کنیم­ و احتمال بارش های خفیف و پراکنده در دامنه های زاگرس وجود دارد.

وی تصریح کرد: استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و بخش های شمالی استان فارس بارندگی خواهند داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی نسبتاً قوی از نیمه غربی وارد کشور می شود و بخش هایی از غرب دامنه های زاگرس، شمال غرب و تا حدی جنوب غرب کشور درگیر بارندگی می شوند که به تدریج بارش ها به سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز هم می رسد.

وی افزود: برای روز شنبه موج بارشی دیگری به این سامانه می پیوند که باعث گسترش بارش ها در بیشتر نقاط کشور می شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا شدت بارش ها در استان های کردستان و کرمانشاه بیش از سایر استان هاست اما در استان های ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش های شمالی کشور، استان خوزستان و زنجان هم بارندگی خواهند داشت که بارش ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

احمدی افزود: روز شنبه تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکز و دامنه های جنوبی البرز هم بارندگی دارند.

وی گفت: وزش باد در جنوب غرب کشور همچنان شدید پیش بینی می شود و برای خوزستان پدیده گرد و غبار موجب کاهش دید و کیفیت هوا در این استان خواهد شد.

کارشناس هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی تهران​ افزود: امروز آسمان تهران صاف است و هوا با شاخص 50 پاک گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: