کد خبر: ۷۵۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۳۳۳
بازیکن جدید و گران قیمت تیم فوتبال بارسلونا دچار بیماری مرموزی شده است
درد سرهای عثمان دمبله، این بار بیماری عجیب گوارشی گریبانگیر او شده استبه گزارش خبرداغ،ظاهرا درد سرهای عثمان دمبله، ستاره فرانسوی 21 ساله بارسلونا ،تمامی ندارد.این بار بیماری عجیب گوارشی گریبانگیر او شده است.

 

این بازیکن جوان که تابستان امسال با رقم 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست و پس از تنها سه بازی رسمی دچار مصدومیتی 4 ماهه شد، این بار دچار مرموزی شده است.

 

عثمان دمبله، در سال جدید میلادی به ترکیب بارسا بازگشت و بازهم پس از دو هفته مصدوم شد و یک ماه دیگر حاشیه نشین شد.

 

دمبله روز یکشنبه هفته جاری در تساوی صفر-صفر بارسا مقابل ختافه به میدان رفت و به نظر می رسید اوضاع برای این بازیکن عادی شده است،اما پس از بازی ناگهان دچار بیماری شد و نتوانست در تمرینات روز دوشنبه این تیم شرکت کند.

 

باشگاه بارسلونا طی بیانیه ای علت غیبت دمبله را مشکل گوارشی عنوان کرده بود و حالا مشخص شده است این بازیکن 21 ساله مبتلا به بیماری آنفولانزای گوارشی یا آنفولانزای معده شده است.

 

آنفولانزای معده یا بیماری التهاب معده بیماری ویروسی است که یکی از راه های انتقال این ویروس می تواند «مواد غذایی آماده» باشد.


شاید به همین دلیل است که بارسلونا برای دمبله آشپز مخصوص استخدام و در باغچه منزل او باربیکو تعبیه کرده تا این بازیکن جوان از خوردن فست فود پرهیز کند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: