کد خبر: ۷۵۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
صبح امروز پنج شنبه هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا با مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور دیدار کرد.
هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا با مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور دیدار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ هئیت پارلمانی اتحادیه اروپا که روز چهارشنبه به تهران سفر کرده است، امروز با محمدی فر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کشورمان در ساختمان این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار در خصوص مسائل مهاجران خارجی خصوصا زمینه های تحصیل و آموزش و بهداشت و درمان آنها در ایران توضیحات  روشنگری ارائه و همچنین تعهدات جامعه بین الملل برای نقش آفرینی در این زمینه و انتظارات و مطالبات جدی موجود در این خصوص و ضرورت تحقق آن تشریح شد.

محمدی فر در این دیدار تاکید کرد: میزان تحصیلات مهاجران از شروع مهاجرت‌ها به ایران تنها ٦درصد بوده که اکنون به ٦٦ درصد رسیده است.

او اظهار کرد: سعی شده تا سطح بهداشت، آموزش و رفاه مهاجران افغانی در ایران  افزایش یابد.

محمدی فر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در سال ٢٠١٤ اعلام کرد: بر این اساس، هیچ کودک مهاجری از تحصیل در ایران بازنمانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: