کد خبر: ۷۵۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۳۲۱
استاندار یزد در دیدار با عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اقدامات این بانک تقدیر کرد و خواستار همکاری و مشارکت بانک ملی ایران در قالب طرح های توسعه و ایجاد اشتغال در این استان شد.
تقدیر استاندار یزد از بانک ملی ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این دیدار ‎ضمن تبریک انتصاب استاندار یزد،رویکرد بانک ملی ایران را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد.

 ‎در ادامه سفر عضو هیات مدیره به یزد،از سامانه نوبت دهی بر بستر پیام رسان بله در شعبه اطلسی یزد رونمایی شد .

‎ در این جلسه که  با حضور مسئولان اداره امور شعب، روسای حوزه ها و شعب و کارشناسان و بازرسان انجام شد، شایان بر ضرورت همدلی و تفاهم فیمابین و احترام به مشتریان اشاره و آن را امری ضروری برشمرد.

‎ معاون اعتباری بانک ملی ایران ضمن اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: شعب باید حداکثر  استفاده از منابع در اختیارشان را داشته باشند و اشتغالزایی وکمک به اهداف دولت  در این زمینه را مدنظر قرار دهند.

وی از همکاران خواست خدمات جدید بانک مانند « بام »،« بله» ، « بانک آفیسر» و« طرح ویژه مسکن » را برای مشتریان مطرح و به طور ویژه اطلاع رسانی کنند.

‎اصلان کریمی مدیرامور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در مراسم پس از ارائه ی عملکرد و برنامه های آتی استان از سوی محمد رضایی رییس اداره امور شعب، در خصوص عملکرد بهینه اداره امور استان یزد و بحث سود آوری و چابک سازی  مطالبی را عنوان کرد.

‎عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در جلسه دیگری با همکاران دانشجوی مقطع دکترا دراستان یزد دیدار کرد .

‎ شایان در این جلسه ،بانک ها را بازوی توانمند دولت  در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دانست و از قشر تحصیلکرده بانک خواست با پیشنهادهای ارزنده خود مسیر رونق اقتصادی و بهبود شاخص های مندرج در ترازنامه بانک را هموار کنند.

‎وی همچنین رویکرد بانک را کمک به اشتغال ،تولید و صنعت دانست.

‎ همکاران نیز در جلسه مذکور،پیشنهادها و راهکارهای خود را جهت بهبود عملکرد و سودآوری  بانک ارائه کردند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: