کد خبر: ۷۵۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
پرسپولیس در دو روز اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رکورد بیشترین تماشاگر را برای بازی با نسف قارشی شکست اما آیا 25 هزار و 830 نفر برای پرسپولیس رکورد جالبی است؟
یک نکته نگران‌کننده در اولین بازی آسیایی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،آیا پرسپولیسی‌ها با این عدد ذوق زده می‌شوند یا اصلا می‌توان به این رکورد توجهی کرد؟ یادمان نرفته پرسپولیس فصل قبل فقط دو بازی مقابل الوحده و الریان در مرحله گروهی انجام داده بود که در هر مسابقه بیش از 50 هزار نفر به ورزشگاه رفتند و بعد از آن هم که تماشاگران از بازی یک هشتم نهایی مقابل لخویا محروم بودند و دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در ابوظبی و مسقط برگزار شد.

 

در واقع از آخرین میزبانی واقعی پرسپولیس در این رقابت‌ها چیزی حدود 10 ماه گذشته بود اما آنطور که تصور می‌شد استقبال جالبی از این مسابقه صورت نگرفت.

 

هوای بارانی، ترافیک میان هفته تهران و شاید کیفیت پایین نسف قارشی در ذهن هواداران می‌توانند دلایل عمده این استقبال نه چندان جالب باشند اما آیا تمام اینها برای اینکه بپذیریم هواداران پرسپولیس در نخستین بازی آسیایی تیم محبوبشان و در شرایطی که در لیگ برتر شرایط فوق‌العاده‌ای دارند، نتوانستند نیمی از سکوهای ورزشگاه را پرکنند قابل قبول است؟

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: