کد خبر: ۷۵۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
در بازی پرسپولیس و نسف قارشی، هواداران سرخپوش هیچ تخلفی انجام ندادند.
3 گل بدون ترقه، یک ورزشگاه بدون فحاشی!/  هواداران سرخپوش هیچ تخلفی انجام ندادندبه گزارش خبرداغ،در بازی پرسپولیس و نسف قارشی، هواداران سرخپوش هیچ تخلفی انجام ندادند.


آن ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان بازی خانگی زیادی نداشتند و در همین حال، از یک دیدار خانگی به دلیل تخلف در بازی با الوحده محروم شدند تا مسابقه حساس با لخویا، در ورزشگاه خالی آزادی برگزار شود.


در آن بازی، گفته شد آتش بازی، انداختن لیزر و البته سنگ به سمت مربی تیم امارات، دلیل این محرومیت بود و به همین علت، باشگاه پرسپولیس و رسانه ها سعی بر آن داشتند که با ایجاد فرهنگ سازی، اجازه تکرار این اتفاق را ندهند.


هواداران پرسپولیس نیز با درک شرایط، تنها برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمدند و بدون هیچ گونه فحاشی به تیم حریف یا تخطی از قوانین مربوط به AFC، تیمشان را تشویق کردند. البته پس از دقیقه 8، فضای ورزشگاه کمی متشنج و ملتهب شد اما با این وجود، هیچ گونه فحاشی را در ورزشگاه شاهد نبودیم.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: