کد خبر: ۷۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۸
بازیکنان پرسپولیس همچنان با توپ های آسیایی تمرین می کنند.
پرسپولیس، همچنان روی فاز آسیا!/ تمرین امروز سرخ ها تعطیل استبه گزارش خبرداغ،بازیکنان پرسپولیس همچنان با توپ های آسیایی تمرین می کنند.


پس از چند هفته بازی های متوالی داخلی، حال سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند و امیدوارند پیش از نوروز، حداقل 7 امتیاز کسب کنند.


بعد از پیروزی مقابل نسف قارشی ازبکستان که خیلی هم برای صدرنشین لیگ ایران سختی نداشت، آن ها به مصاف السد قطر خواهند رفت و به همین دلیل، تمریناتشان را با توپ های آسیایی انجام می دهند.


روز گذشته ذخیره ها در دیداری تدارکاتی، با یک گل پیروز شدند تا تمام نیمکت نشینان بازی با نسف نیز، پایشان به توپ آسیایی بخورد.


تمرین امروز سرخ ها تعطیل است و آن ها از روز جمعه، تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد تا روز سه شنبه، در دیداری حساس به مصاف السد بروند.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: