کد خبر: ۷۵۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
تعداد بازدید: ۶۹۰
پرسپولیس روز گذشته موفق شد با نتیجه سه بر صفر نسف قارشی را شکست دهد و گام اول را مقتدرانه بردارد.
آمار خیره کننده سرخپوشان در تحلیل هفته اول لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس روز گذشته موفق شد با نتیجه سه بر صفر نسف قارشی را شکست دهد و گام اول را مقتدرانه بردارد.

 

بخش اول تحلیل و آمار و آرقام دیدار پرسپولیس و نسف قرشی به شرح ذیل است.

 

پرسپولیس در بازی مقابل نسف قارشی موفق شد موقعیتهای پر تعداد و با کیفیتی خلق کند.

 

سرخپوشان ۱۴ موقعیت روی دروازه ایجاد کرد که ۱۰ موقعیت درون چهارچوب بود و ۳ بار شاگردان برانکو موفق به گلزنی شدند.

 

پرسپولیس در دو فصل اخیر موفق شده است تعداد پاس خود را در حد مطلوب حفظ کند و دیدار روز گذشته بازیکنان نماینده ایران موفق شدند ۴۶۳ پاس که در مجموع ۳۵۸ پاس صحیح برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ به ثبت رسید.

 

علی علیپور با زدن دو گل و عملکرد مثبت با نمره ۸.۳  یکی از برترین بازیکنان زمین بود.

 

شجاع خلیل زاده از حیث برتری در نبردهای نفر به نفر بالاترین آمار را در دوئلهای زمینی و هوایی را به خود اختصاص داد؛خلیل زاده در پانزده نبرد زمینی و ده نبرد هوایی به برتری رسید و یکی از درخشان ترین عملکردهای خود را در لیگ قهرمانان به ثبت رساند؛مدافع مازنی پرسپولیس با نمره ۸.۳ یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

 

صادق محرمی که یکی از بهترین روزهای خود را از نظر فنی تجربه کرد یک پاس گل داد و با نفوذهای خود بارها حریف ازبکستانی را آزار داد،محرمی نمره بسیار خوب ۸.۳ را به ثبت رساند و با برتری در ۸ دوئل یکی از دریبل زن ترین بازیکنان هفته اول لیگ قهرمانان شد.

فرتاک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: