کد خبر: ۷۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۲
اکبری:
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس آنچه را برخوردهای سلبی صداوسیما و عدم احساس رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای و رفتارهای دوگانه و گزینشی و یک جانبه‌نگری خواند موجب سلب اعتماد مردم از رسانه ملی دانست و گفت: چرا مردم برای دریافت اخبار و تحلیل‌های کارشناسی باید به رسانه‌های بیگانه روی آورند؟
میلیاردر شدن یک شبه عده‌ای از افزایش تعرفه‌های خودروهای وارداتی نمی‌تواند بدون مافیا باشد
به گزارش خبرداغ ، علی اکبری در تذکری شفاهی به صداوسیما در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: چرا باید مردم برای دریافت اخبار وتحلیل‌های کارشناسی به رسانه‌های بیگانه روی آورند؟ عمق این فاجعه به روستاها و مناطق عشایری نیز کشیده شده است. برخوردهای سلبی صداوسیما و عدم احساس رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای و رفتارهای دوگانه و گزینشی و یک جانبه‌نگری و همچنین القای مطالب نادرست موجب سلب اعتماد بخش قابل توجهی از جامعه به رسانه ملی شده است. چرا باید زمانی که به مباحث و سریال‌های بی‌محتوا اختصاص داده می شود، بیشتر از رئیس‌جمهور باشد؟

اکبری در تذکری به وزیر صنعت و معدن و تجارت بیان کرد: افزایش تعرفه های خودروهای وارداتی و جهش قیمت‌ها سبب شده تا در یک شب عده‌ای میلیاردر شوند. این رویداد نمی تواند بدون رانت و مافیا باشد. این افراد به کجا وصل هستند؟ آیا مالیات می دهند؟ آیا کسانی نیستند که مسئولیت دارند اما پاسخگو نیستند؟

وی در تذکری به دولت گفت: بی آبی و خشکسالی امان مردم فارس را بریده است  و روستاییان وعشایر را به زحمت انداخته است. آنها درآمد و معاش خود را از دست داده‌اند. لطفا اقدامی کنید.

اکبری در ادامه در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در خصوص بیمارستان شیراز که به چند سال قبل برمی‌گردد هنوز اقدامی نشده است. در مورد درمانگاه شهر زرقند که زمین آماده است و خیّر هم حضور دارد و فقط منتظر نقشه هستند هنوز اقدامی انجا م نشده است.

وی در پایان در تذکری به وزیر اطلاعات اظهار کرد: از ترامپ و صهیونیسم و نوکران منطقه‌ای آنها جز دشمنی توقع و امیدی وجود ندارد. بدون تردید عوامل درونی و بی‌تدبیری عده‌ای در شروع و دامن زدن به رویدادهای تلخ ماه‌های اخیر بی‌تاثیر نبوده‌اند. لطفا پشت پرده را افشا کنید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: