کد خبر: ۷۵۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
قرمزها امیدوارند در دو بازی آینده لیگ قهرمانان هم پیروز شوند تا بتوانند با 9 امتیاز، راه زیادی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی را بروند.
دو هدف ویژه پرسپولیس قبل از پایان سالبه گزارش خبرداغ،سرخپوشان پایتخت در فصل جاری لیگ داخلی عملکرد بسیار خوبی داشته اند و حالا تنها یک یا دو گام تا قهرمانی فاصله دارند. قهرمانی در هفته آینده به نوعی غیرممکن به نظر می رسد اما کسب این عنوان در دربی، محتمل تر است. اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ این اختلاف امتیاز را تا پایان هفته بیست و پنجم حفظ کنند، در همان روز برای دومین فصل متوالی، لیگ برتر را فتح خواهند کرد و یازدهمین قهرمانی پرسپولیس را به دست خواهند آورد.

 

اما این تمام آن چیزی نیست که پرسپولیسی ها به دنبالش هستند. قرمزها امیدوارند در دو بازی آینده لیگ قهرمانان هم پیروز شوند تا بتوانند با 9 امتیاز، راه زیادی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی را بروند.

 

السد قطر و الوصل امارات حریفان بعدی پرسپولیس هستند؛ باتوجه به بازی خانگی مقابل الوصل، می توان کسب 3 امتیاز توسط پرسپولیس را متصور شد اما دیدار با السد در قطر، بسیار سخت است. یکی از بهترین تیم های این لیگ که ژاوی را در خدمت دارد اما شماره 6 سابق بارسلونا، تنها ستاره این تیم نیست.

 

باتوجه به این که در دور برگشت، 2 بازی خارج از خانه در انتظار پرسپولسس خواهد بود، آن ها باید با کسب حداکثر امتیازات در دور رفت، کار را به اما و اگر نکشانند. همچنین صدرنشینی در گروه C، باتوجه به قدرت بالای تیم الاهلی در گروه اول و احتمال بالای صدرنشینی این تیم در آن گروه، می تواند احتمال رویارویی با تیم عربستان را کاهش دهد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: