کد خبر: ۷۵۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۳۶
نمایندگان مجلس، بندی که مربوط به واریز درآمد حاصل از فروش حامل‌های انرژی به خزانه کشور را از بودجه ۹۷ حذف کردند.
درآمدهای طرح هدفمندی یارانه‌ها به حساب سازمان هدفمندی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۹۷ ، بند (ج) تبصره ۱۴ این لایحه با ۱۴۴ رأی موافق، ۱۸ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن حذف کردند.

علی لاریجانی در توضیح این بند از تبصره ۱۴ عنوان کرد: از آنجا که این حکم در قانون برنامه ششم توسعه آمده است، تکرار آن در بودجه سال آینده نیاز نیست.

براساس بند (ج) تبصره ۱۴ لایحه مذکور؛ وزارت نفت از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی گاز ایران موظف است کلیه وجوه عمومی از جمله درآمد حاصل از فروش داخلی ۵ فرآوره نفتی اصلی، سوخت هوایی و گاز طبیعی را از ابتدای سال ۹۷ به حساب متمرکز ریالی و ارزی به نام خزانه داری کل کشور که تحت عنوان تمرکز وجوه درآمد شرکت نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی افتتاح می شود، واریز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: