کد خبر: ۷۵۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۵۷
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه ایران در دیدار ریابکوف از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت و دفاع از برجام قدردانی کرد.
قدردانی معاون وزیر امور خارجه از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت از برجام

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در امور کنترل تسلیحات و عدم اشاعه که به منظور رایزنی با همتایان خود به تهران سفر کرده است، صبح امروز با غلامحسین دهقانی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

طرفین در این ملاقات در خصوص آخرین تحولات در حوزه بین‌المللی از جمله خلع سلاح و عدم اشاعه تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین از همکاری‌ها و هماهنگی‌‌‌های مطلوبی که بین هیات‌‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در محافل و سازمان‌های بین‌‌المللی در وین، لاهه، ژنو و نیویورک ایجاد شده است، ابراز خشنودی کردند و حفظ و تداوم رایزنی‌ها و همکاری‌‌ها بین دو کشور را مورد تاکید قرار دادند. 

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان در این دیدار از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت و دفاع از برجام به عنوان یک موفقیت مشترک در دیپلماسی تشکر کرد.

ریابکوف در مقام معاون وزیر امور خارجه روسیه مسئولیت امور دوجانبه با آمریکای شمالی و جنوبی و موضوعات همچون عدم اشاعه و کنترل تسلیحات، برنامه هسته‌ای ایران و مشارکت روسیه در مجمع بریکس را برعهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: