کد خبر: ۷۵۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۹۶
نمایندگان مردم در خانه ملت، تصویب کردند که مانده بدهی شامل اصل سود تسهیلات پرداختی از حساب ذخیره ارزی به حساب شرکت هما و راه آهن جمهوری اسلامی ایران منظور گردد.
مانده بدهی تسهیلات پرداختی از حساب ذخیره ارزی به راه آهن و هما اعطا می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن مجلس شورای اسلامی که به بررسی بخش درآمدی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۹۷ اختصاص داشت ، با بند الحاقی ۵ تبصره ۷ با ۱۵۶ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس این بند الحاقی؛ مانده بدهی شامل اصل و سود تسهیلات پرداختی از حساب ذخیره ارزی به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران براساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی و سهم عاملیت بانک های عامل تا سقف ۳۵ هزار میلیارد ریال به عنوان افزایش سرمایه دولت در شرکت های مذکور منظور و مانده مطالبات از حساب ذخیره ارزی از این بابت تا مبلغ فوق تسویه شده محسوب می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: