کد خبر: ۷۵۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۹
نمایندگان مجلس، سازمان امور مالیاتی را موظف کردند در جهت بهبود محیط زیست اقدام به خرید پسماندهای مخرب تا سقف ۱۰ هزار میلیارد کند.
مشارکت قانونی سازمان امور مالیاتی در جهت حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۹۷، با بند الحاقی ۱۰ تبصره ۶ با ۱۰۷ رأی موافق، ۶۶ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس این بند الحاقی؛ در راستای بهبود محیط زیست و کاهش اثرات مخرب مدیریت غیراصولی پسماندهای عادی، سازمان امور مالیاتی موظف است تا سقف نیم درصد از فروش کالاهایی که مصرف آنها منجر به تولید پسماندهای مخرب محیط زیست می گردد را دریافت و تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال به ردیف شماره ذیربط واریز نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: