کد خبر: ۷۵۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: علی کریمی به سمت باد حرکت نمی‌کند و همیشه حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد.
دوردورِ کی‌روش است/ واژه «بزدل» به کریمی نمی‌خوردبه گزارش خبرداغ ، اصغر شرفی درباره اتفاقات برنامه نود و اینکه کارلوس کی‌روش در مورد کریمی از واژه بزدل استفاده کرده است، گفت: فعلاً دور دورِ کی‌روش است، چون او دو بار پیاپی تیم ملی را به جام جهانی برده است. از نظر من واژه «بزدل» به کریمی نمی‌خورد. او همیشه حرف‌های جدید برای گفتن دارد.

 

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: الان خیلی‌ها فقط به سمت باد هستند، ولی در گذشته اصلاً این‌طور نبود. کریمی اما موضع مشخصی دارد و حداقل از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند. او حرف‌هایش را زد و بعد از آن برنامه هم دیدیم که موضع‌گیری‌ها چگونه بود.

 

شرفی در پایان تصریح کرد: انتخاب سپیدرود توسط کریمی انتخاب درستی نبود و او باید در افکار مربیگری‌اش تجدیدنظر کند. کریمی باید از یک راهنما که خودش قبول دارد، استفاده کند. سپیدرود تیمی است که بد بسته شد و بالا کشیدن این تیم بسیار سخت است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: