کد خبر: ۷۵۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۰
سکو‌های غیر استاندارد و نبود نیرو‌های امدادرسان می‌توانست به قیمت جان مهدی جمشیدی فر تمام شود.
اتفاق تلخ در ورزشگاه آزادی در حاشیه دیدار پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در وقفه میان کنفرانس مطبوعاتی سرمربی نسف قارشی و برانکو ایوانکوویچ، مهدی جمشیدی فر، یکی از کارمندان سازمان لیگ فوتبال ایران دچار حادثه شد. سرنگون شدن جمشیدی فر از پله‌ها، آسیب دیدگی شدید او از ناحیه سر را در پی داشت. این اتفاق ناراحت کننده پیش از آغاز کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ رخ داد و آمبولانسی برای رسیدگی به این مسئله در حاشیه چمن ورزشگاه حضور نداشت. نبود آمبولانس درحالیست که افراد بسیاری هنوز در داخل ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

تا رسیدن آمبولانس، پزشک باشگاه پرسپولیس بالای سر جمشیدی فر حاضر شد. پس از اتمام کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ و آماده بودن اتوبوس باشگاه پرسپولیس برای ترک ورزشگاه، آمبولانس برای امدادرسانی حاضر شد، حداقل یک ربع پس از آسیب دیدگی و بیهوشی مهدی جمشیدی فر! نبود آمبولانس اعتراض سرمربی پرسپولیس را نیز به همراه داشت چرا که این اتفاق می‌توانست برای هر یک از حاضرین در ورزشگاه یا حتی اعضای دو تیم رخ دهد.

اکنون مهدی جمشیدی فر به هوش آمده است. او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و هوشیاری مناسبی دارد.

 

دانشجو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: