کد خبر: ۷۵۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
در جریان اخطاری در صحن؛
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده اصولگرای فلاورجان که نسبت به بی‌توجهی‌های صداوسیما به استان اصفهان در مسئله ریزگردها گفت که تشخیص اولویت‌بندی برای حل بحران‌ها و معضلات متعدد کشور حائز اهمیت است.
موسوی لارگانی: چرا صداوسیما در بحث ریزگردها از کارشناسان اصفهانی استفاده نکرد / مطهری: تشخیص اولویت‌های کشور حائز اهمیت است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس در اخطاری خطاب به رییس صداوسیما گفت: اگر در برنامه‌های تلویزیونی کارشناسانی را دعوت می‌کنید، حتما باید از همه استان‌هایی که مثلاً درگیر مسئله خشک‌سالی یا ریزگردها هستند، دعوت کنید تا در خلال مباحثی که در نشست‌های تلویزیونی می‌شود به استان‌های دیگر توهین نشود.

وی بابیان اینکه بی‌توجهی به این مسئله موجب ضایع شدن حق استان‌هایی می‌شود که کارشناس یا نماینده مدافع در برنامه تلویزیونی ندارند، رییس سازمان صداوسیما را خطاب قرار داد و گفت: آقای علی‌عسگری بی‌توجهی شما به برقرار کردن تعادل در برنامه‌های کارشناسی تلویزیون آثار بدی بر استان‌هایی که نماینده یا کارشناس در برنامه‌های شما ندارد، می‌گذارد.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در واکنش به نمایندگانی که با کف زدن از سخنان نماینده اصولگرای فلاورجان حمایت کردند، گفت: لطفاً کف نزنید. ما در کشور با بحران‌ها و معضلات متعددی روبرو هستیم اما مهم تشخیص اولویت‌ها در بحران‌ها است.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: در اهواز براساس اعلام مراجع ذی‌صلاح آلودگی هوا بیش از ۴۷ برابر وضعیت طبیعی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین اگر در مجلس به کمیسیون تلفیق ماموریت ویژه می‌دهیم تا در این خصوص تصمیم‌گیری کند، به معنای بی‌توجهی به استان‌های دیگر کشور نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: