کد خبر: ۷۵۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نیمه اول ابتدا در چینش تیمش در بازی برابر الریان قطر مرتکب اشتباه شد اما در نیمه دوم آن را اصلاح کرد.
اشتباه شفر در بازی استقلال مقابل الریانبه گزارش خبرداغ ، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نیمه اول ابتدا در چینش تیمش در بازی برابر الریان قطر مرتکب اشتباه شد اما در نیمه دوم آن را اصلاح کرد.

 

تیم فوتبال استقلال در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت و به تساوی 2 بر 2 مقابل این تیم دست پیدا کرد. در نیمه اول مطابق بازی‌های گذشته امید ابراهیمی و روزبه چشمی در کنار هم قرار گرفتند اتفاقی که باعث شد تا این بازیکنان در شرح وظایف خود دچار مشکل شوند.


هم پست بودن چشمی و ابراهیمی مشکلات زیادی در خط میانی استقلال ایجاد کرد و وینفرد شفر در این زمینه مرتکب اشتباه شد. در واقع سرمربی آلمانی استقلال در نیمه دوم ابراهیمی را به سمت راست برد تا او فضای زیادی برای نفوذ داشته باشد. باید خطوط فاصله این 2 بازیکن از هم زیاد باشد تا دچار اشتباه نشوند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: