کد خبر: ۷۵۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۳۲۹
هافبک ازبکستانی استقلال بهترین بازیکن تیمش مقابل الریان بود.
تنها نقطه قوت استقلال مقابل الریانبه گزارش خبرداغ ، هافبک ازبکستانی استقلال بهترین بازیکن تیمش مقابل الریان بود.


استقلال در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر قرار گرفت و در حالیکه به نظر می‌رسید کار چندان دشواری برای پیروزی نداشته باشد، تا دقایق پایانی بازی از حریف خود عقب بود و در نهایت موفق شد کار را به تساوی بکشاند.


استقلال مقابل الریان اثری از بازی‌های با تراوت و تماشاگر پسند همیشگی را نداشت و اگرچه برتری نسبی از حریف خود داشت ولی اکثر بازیکنان این تیم عملکرد پر اشتباهی در ترکیب داشتند و روز خوبشان نبود.


شاید تنها بازیکنی که توانست مثل همیشه در ترکیب آبی‌ها خوش بدرخشد و همان مهره کلیدی همیشگی باشد، سرور چپاروف، هابک ازبکستانی با تجربه استقلال است.


جپاروف که تجربه بالایی در دیدارهای آسیایی دارد و با فضای این رقابت‌ها به خوبی آشناست، بهترین بازیکن تیمش مقابل الریان بود و علاوه بر اثر مستقیم روی گل نخست تیمش، در اکثر دقایق بازی مهره موثری برای تیمش بود.


حضور یک بازیکن با تجربه و خوب مثل جپاروف در ترکیب آبی‌ها می‌تواند باعث دلگرمی شفر باشد و در شرایطی که سنگینی یک دیدار بین المللی ممکن است باعث شود بازیکنان نمایش همیشگی خودشان را نداشته باشند، تجربه جپاروف به کمک استقلال خواهد آمد.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: