کد خبر: ۷۵۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۷۶۶
ماجرا از این قرار است؛ سرپرست دانش آموز (پدربزرگ) با اصرار، پرونده او را جهت تحت پوشش قرار دادن بهزیستی تحویل گرفته و با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه با مهاباد، در حاضر این دانش آموز در شهرستان مهاباد در حال تحصیل است و تحت پوشش بهزیستی قرار دارد.
آموزش و پرورش: ناجا و دادستانی موضوع تجاوز به دانش‌آموز دختر 9 ساله پیرانشهری را بررسی کردند، چیزی عایدشان نشد / اخراج او از مدرسه کذب است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،رییس آموزش و پرورش پیرانشهر درباره خبر تجاوز به دانش‌آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه در پی این حادثه توضیحاتی ارائه کرد.

سلیمان پناهنده، رییس آموزش و پرورش پیرانشهر در واکنش به خبر اخراج دختر ۹ ساله از مدرسه پس از تجاوز به وی در پیرانشهر گفت: از آنجایی که گفته شده بحث تجاوز یا تعرض در بیرون از مدرسه رخ داده به ما مربوط نمی‌شود و دستگاه های مربوطه از جمله نیروی انتظامی و دادستانی موضوع را برررسی کردند و چیزی هم عایدشان نشد. بحث اخراج دانش آموز هم از مدرسه کذب است.

وی افزود: ماجرا از این قرار است؛ سرپرست دانش آموز (پدربزرگ) با اصرار، پرونده او را جهت تحت پوشش قرار دادن بهزیستی تحویل گرفته و با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه با مهاباد، در حاضر این دانش آموز در شهرستان مهاباد در حال تحصیل است و تحت پوشش بهزیستی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: