کد خبر: ۷۵۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۴
رییس شورای شهر تهران از برگزاری جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور برای تعیین تکلیف وضعیت واگن‌های مترو در ساعت 16 امروز خبر داد.
رییس شورای شهر تهران: استعفای مسجد جامعی از شورایاری هنوز پذیرفته نشده / جلسه امروز مدیران شهری با جهانگیری/ تعیین تکلیف وضعیت واگن‌های مترو در ساعت 16 امروز

رییس شورای شهر تهران از برگزاری جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور برای تعیین تکلیف وضعیت واگن‌های مترو در ساعت 16 امروز خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در میان جلسه فوق العاده امروز شورای شهر تهران، ریاست را به ابراهیم امینی داد و جلسه شورای شهر را ترک کردو با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص به هم ریختگی جلسه گفت: جلسه به هم ریخته نیست بلکه تا کنون سابقه نداشته است که بودجه بر اساس کد پروژه ها وارد شود و تک به تک آن را بررسی کنند و جلسه خوب است.

وی درباره استعفای مسجد جامعی از ستاد شورایاری‌ها نیز گفت: ایشان نامه‌ای نوشتند که می خواهند استعفا بدهند اما استعفایشان تا کنون پذیرفته نشده چرا که باید این موضوع در هیات رییسه کمیسیون فرهنگی بررسی شود.

رییس شورای شهر تهران درباره دیدار اعضای مدیریت شهر با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: این جلسه امروز ساعت 16 بعدازظهر برگزار می‌شود چرا که چندی پیش نامه‌ای به جهانگیری نوشته و از او خواستم موضوع 2000 واگن را پیگیری کند که امروز جلسه ای با حضور مسولان وزارت کشور، اقتصاد، بانک عامل و... برگزار می‌شود.

وی درباره شائبه تعطیلی خانه‌های قرآن نیز گفت: این موضوع را نشنیده‌ام و اما این ادعای شما باید بررسی شود که ببنیم اصلا چنین چیزی صحت دارد یا خیر؟ که البته بعید می‌دانم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: