کد خبر: ۷۵۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۴۱
رئیس سازمان محیط زیست درباره پرونده بازداشت فعالان زیست‌محیطی گفت: ما پرونده سید امامی را دنبال می‌کنیم ولی مسائل باید از کانال‌های خودش پیگیری شود. الان نمی‌شود جزییات را گفت ما دنبال این هستیم که از کانال‌های ذیربط این موضوعات را پیگیری کنیم.
اظهارات عیسی کلانتری درباره پرونده بازداشت فعالان زیست‌محیطی/ ما پرونده سید امامی را دنبال می‌کنیم ولی مسائل باید از کانال‌های خودش پیگیری شود

 به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عیسی کلانتری در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آلودگی هوای اهواز عنوان کرد: آلودگی اهواز برای ریزگردها است. وقتی آب نیست و حق‌آبه زیست‌محیطی را نمی‌دهند معلوم است وقتی باد بیاید ریزگردهای بالای ۱۰ میکرون افزایش پیدا می‌کند. این ریزگردها هم منشا داخلی داشته است. سال‌های سال است حق‌آبه زیست‌محیطی را نمی‌دهند برای همین هم تالاب‌ها خشک است و رودخانه کارون و دشت‌ها هم همین‌طور است.

وی درباره بازداشت فعالان محیط‌زیست گفت:  وزارت اطلاعات این مسائل را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره خبر بازداشت کاوه مدنی و پرونده سیدامامی گفت: کاوه مدنی بازداشت نشده اصلا بازجویی هم نشده است. از پرونده آقای سیدامامی هم اطلاعی ندارم. ما پرونده را دنبال می‌کنیم ولی مسائل باید از کانال‌های خودش پیگیری شود.  الان نمی‌شود جزییات را گفت ما دنبال این هستیم که از کانال‌های ذیربط این موضوعات را پیگیری کنیم.

کلانتری درباره مصاحبه ایلنا با سرلشکر فیروزآبادی درباره فعالیت‌های جاسوسی که در قالب فعالیت زیست‌محیطی انجام می‌شود، گفت: من از این موضوعات اطلاعی ندارم باید از متخصصان امر سوال کنید.

وی در مورد شایعه نصب برخی دوربین‌های زیست محیطی که گفته می‌شود این‌ها برای رصد فعالیت‌های موشکی بوده گفت: این دوربین‌ها را برای دیدن یوزپلنگ‌ها استفاده می‌کنند که برد آنها  بیش از ۵۰ متر نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: