کد خبر: ۷۵۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۲۷۵
تیم استقلال از عدم جذب یک بازیکن مدنظر منصوریان رضایت دارد.
خوشحالی استقلالی‌ها از عدم جذب رضاییان!/  استقلالی ها اعتقاد دارند که منصوریان به طور جدی دنبال جذب رضاییان بودبه گزارش خبرداغ، ابتدای فصل رامین رضاییان بدون تیم بود و قصد داشت فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند. استقلال از طریق علیرضا منصوریان به شدت دنبال جذب رضاییان بود و هر روز صحبت‌های زیادی در این رابطه می‌شد.


رضاییان ترجیح داد برای اینکه مقابل هواداران پرسپولیس قرار نگیرد، دنبال تیم در خارج از کشور باشد. او راهی اوستنده بلژیک شد تا همراه با کاوه رضایی در شارلوا دومین لژیونر ایرانی حاضر در لیگ بلژیک باشد.


حالا شنیده می‌شود استقلالی‌ها از اینکه رضاییان به استقلال نپیوسته، خوشحال هستند. آنها اعتقاد دارند که منصوریان به طور جدی دنبال جذب رضاییان بود و چه بسا اگر به استقلال می‌آمد، در این تیم هم دچار حاشیه می‌شد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: