کد خبر: ۷۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۴
یک دستگاه اتوبوس صبح امروز در محور یاسوج به دره واژگون شد.
یک دستگاه اتوبوس صبح امروز در محور یاسوج به دره واژگون شد / 3 کشته و 10 مصدوم

به گزارش خبرداغ،شاهین فتحی در گفت و گو با ایسنا در مورد این حادثه گفت: ساعت 6:22 امروز(چهارشنبه) یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود منحرف و در دره واژگون شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این حادثه در کیلومتر 67 محور یاسوج-سمیرم، دوراهی تنگ رواق رخ داد.
وی افزود: امدادرسانی به حادثه دیدگان در حال انجام‌است.

 

همچنین مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: این حادثه تا کنون 10 مصدوم‌ داشته که به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

این در حادثه در حالی رخ داد که این چندمین سانحه رانندگی اتوبوس‌ در هفته جاری است که بنا بر هر علتی از جمله بی دقتی راننده، عدم رعایت سرعت مطمئنه، نقص فنی، استاندارد نبودن جاده‌ها و ... که رخ داده، منجر به از دست رفتن جان، نقص عضو و ضایعه نخاعی شماری از هموطنان کشور شده است.

به گزارش ایسنا، سالانه 16 هزار نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: