کد خبر: ۷۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۴۸۲
شب گذشته استقلال تهران هم مثل 3 نماینده دیگر کشورمان کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد.
نمایش خوب استقلال در خانه شیرها/ در ابتدای این دیدار الریانی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی داشتندبه گزارش خبرداغ،شب گذشته استقلال تهران هم مثل 3 نماینده دیگر کشورمان کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد. آبی‌های تهران در اولین بازی آسیایی خود میهمان الریان قطر ملقب به شیرهای لیگ ستارگان بودند که در‌نهایت این بازی با تساوی 2-2 و تقسیم امتیازات به اتمام رسید.

 

شفر برای این بازی از سید حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی در ترکیب اصلی استفاده کرده بود. در ابتدای این دیدار الریانی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی داشتند ولی واکنش خوب حسینی مانع از گلزنی تیم الریان شد. در دقیقه هفتم بازی پاس جپاروف با برخورد به پای تاباتا، یک گل برای استقلال به همراه داشت و آبی‌ها با این گل به خودی پیش افتادند ولی در ادامه تیم الریان حملات زیادی را تدارک دید و در دقیقه ۱۸ ارسال یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر عبدالرزاق حمدا... همراه شد و با گل شدن این توپ، بازی مساوی شد. در ادامه بازهم الریان به گل رسید. این بار در دقیقه ۲۸ جا ماندن مدافعان استقلال یک فرصت شوت‌زنی را برای تاباتا ایجاد‌ و او با یک شوت محکم دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد. در اواخر نیمه اول استقلالی‌ها جلو آمدند و در دقیقه‌۴۰ می‌توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند.

 

این بار شوت سنگین جابر انصاری به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. در ادامه شجاعیان هم فرصت خوبی را به دست آورد ولی شوت او از کنار دروازه الریان به اوت رفت‌ تا بازی در نیمه اول با برتری تیم میزبان به اتمام برسد. در نیمه دوم استقلال کاملا تیم برتر میدان بود و با در اختیار گرفتن توپ و میدان دفاع الریان را تحت‌فشار قرار داد اما دفاع اتوبوسی تیم میزبان کار استقلال را برای رسیدن به گل سخت کرده بود.

 

در دقیقه 81 اخراج تاباتا و 10 نفره شدن میزبان باعث شد تا استقلالی‌ها فشار خود را بیشتر کنند و سرانجام در دقیقه 88 با ضربه سر فوق‌العاده قربانی به گل تساوی برسند. با این تساوی و یک امتیاز و البته بازی بسیار خوب و روان، استقلال شروع قابل قبولی در لیگ قهرمانان داشت. شاگردان شفر در بازی دوم خود باید به مصاف الهلال عربستان بروند و در آخرین بازی خود از دور رفت مرحله گروهی نیز در خانه العین امارات بازی سختی خواهند داشت.

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: