کد خبر: ۷۵۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۱۴
با اینکه محسن مسلمان برای دو بازی گذشته در لیست بازیکنان اصلی و 3 بازیکن تعویضی پرسپولیس جایی نداشته اما برانکو نمی‌خواهد از این هافبک خود عبور کند.
برانکو دست بردار مسلمان نیست/ قرار نیست و اصلاً قرار نبوده که مسلمان از پرسپولیس برودبه گزارش خبرداغ،این خبر را یکی از نزدیکان به باشگاه در اختیارمان قرار داد و تأکید کرد: «برانکو حدود دو هفته قبل، لیست بازیکنانی که باید با آنها تمدید قرارداد شود را در اختیار باشگاه قرار داده که نام محسن مسلمان نیز در این لیست دیده می‌شود. با این حساب قرار نیست و اصلاً قرار نبوده که مسلمان از پرسپولیس برود.»

 

گفته می‌شود به خاطر نیمکت‌نشینی‌های فراوان، مسلمان از پرسپولیس رفتنی است ولی این اتفاق به این سادگی رخ نمی‌دهد. در واقع برانکو نیز آدمی نیست که به این سادگی اقدام به حذف بازیکنی از لیست خود کند. او به شایعات توجهی ندارد و نمی‌خواهد بر اساس این شایعات، مسلمان را کنار بگذارد.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: