کد خبر: ۷۵۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۳۱۳
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که این نیرو در روز ولنتاین مطابق قانون و وظایفش اقدام و برخورد خواهد کرد.
سخنگوی نیروی انتظامی: درمورد ولنتاین مطابق قانون عمل می‌کنیم / نباید منتظر بمانیم تا اتفاقی رخ دهد و بعد با آن برخورد کنیم/ پلیس نسبت به هرکاری که غیرقانونی باشد هشدار می‌دهد

به گزارش خبرداغ،سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که این نیرو در روز ولنتاین مطابق قانون و وظایفش اقدام و برخورد خواهد کرد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا پلیس اماکن بخشنامه و دستورالعملی در روز ولنتاین داشته یا خیر گفت: طبیعتا پلیس نسبت به هرکاری که غیرقانونی باشد هشدار می‌دهد و آنچه که به پلیس اماکن مرتبط باشد اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: طبیعتا نظارت‌ها و پیگیری‌ها در این حوزه باید از سوی اصناف و اتحادیه ها انجام شود و آن‌چیزی هم که در حوزه پلیس باشد هشدارهایش ارائه می شود.

سخنگوی ناجا درعین حال تاکید کرد که صرفا نباید بگذاریم و منتظر ماند تا اتفاقی رخ دهد و بعد با آن برخورد شود، بلکه باید دستگاه‌های مختلف از جمله رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: