کد خبر: ۷۵۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۶۵۶
فال روزانه چهارشنبه 25 بهمن 1396
متولد فروردین : امروز دورهمی هایی که با دوستانتان دارید ممکن است زیاد باب میلتان نباشند و باعث ایجاد فشار روانی به شما شوند. دلیل آن هم چیزی نیست جز این که یک نفر در جمعتان هست که با مطرح کردن برخی مسائل و موضوعات بقیه را متعجب و حتی آزرده می کند. این شخص به احتمال زیاد پایه و اساس چندان محکمی برای نظرها و حرف هایش ندارد و گفته هایش بیشتر از اطلاعات غلط، شایعات و غیبت ریشه می گیرند. بهترین کاری که در صورت بروز چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که موضوع بحث را تغییر دهید و تا زمانی که واقعیت مسئله مشخص نشده است اجازه ندهید این بحث ها دوباره مطرح شوند.

متولد اردیبهشت :امروز یک نفر از نزدیکانتان نشانه هایی را در وجود خود مشاهده می کند که باعث نگرانی او و شاید هم شما شده اند. مراجعه به دکتر مسلما هیچ ضرری نخواهد داشت و باعث می شود که خیال هر دویتان راحت شود. البته به احتمال زیاد پزشک به او خواهد گفت که این نشانه ها تنها ناشی از خستگی و فشار کاری و روانی هستند و با کمی استراحت همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت. امروز کارهای ریز و درشت بسیاری در انتظارتان هستند که باید انجام شوند و به همین دلیل هم زمان زیادی را به حرف زدن با تلفن برای پیش بردن این کارهایتان خواهید گذراند. اگر نمی خواهید شما هم به وضعیت دوستتان مبتلا شوید استراحت را فراموش نکنید.

متولد خرداد :فعالیت های گروهی امروز برای شما چندان خوشایند نخواهند بود. بحث های هیجانی خیلی سریع تبدیل به جدال های همراه با عصبانیت خواهند شد و این برای روحیه ی حساس شما اصلا خوب نیست. همه خیلی بدخلق و حساس شده اند و اصلا به این که گفته هایشان بر اساس واقعیت ها باشند توجه چندانی ندارند. اگر مجبور به ترک خانه نیستید تا جای ممکن در خانه بمانید و خودتان را از این فضای متشنج دور نگه دارید. اما اگر مجبور هستید از خانه بیرون بروید و در اجتماع باشید هم به محض قرار گرفتن در موقعیت های ناخوشایندی که احتمال بحث و ناراحتی در آنها وجود دارد بی هیچ کلامی محل را ترک کنید!

متولد تیر : امروز یکی از اهالی خانه و یا یک نفر از دوستان نزدیکانتان در حال و هوای عجیبی به سر می برد که باعث نگرانی شما شده است. این شخص به احتمال زیاد اخباری شنیده است که برایش چندان خوشایند نبوده اند و حالا نگران این است که این اخبار و اتفاقات چه تأثیری روی زندگی و آینده ی او خواهند داشت. به او یادآوری کنید که نباید به راحتی هر خبری را باور کند و حداقل تا زمانی که به طور قطع از صحت این اخبار مطمئن نشده است نباید خودش را به خاطر آنها آزار بدهد. به احتمال زیاد واقعیت با آنچه به گوش او رسیده است فرق بسیار زیادی دارد! فراموش نکنید که حتما عشقتان را حتی اگر شده با یک شاخه گل سرخ خوشحال کنید.

متولد مرداد :امروز تلاش برای برقراری ارتباط با افرادی که خارج از کشور و یا در شهرهای دوردست هستند با مشکل مواجه خواهد بود. تکنولوژی مدرنی که حالا دیگر برایتان خیلی ساده و پیش پا افتاده شده است امروز به مشکل برخورده و نمی توانید به راحتی همیشه از آن استفاده کنید. اگر تلاش هایتان بی ثمر هستند خودتان را زیاد اذیت نکنید، در این شرایط کاری از دست شما ساخته نیست. شاید استفاده از خطوط ثابت تلفن شهری بهترین و ساده ترین راه برای برقراری ارتباط باشد. امروز انجام کارهایی که دوست دارید را حتما در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید، در غیر این صورت فشار کاری شما را از پا در خواهد آورد!

متولد شهریور : امروز دستگاه ها و وسایلی که در ارتباط با انتقالات پولی هستند، مانند دستگاه های خودپرداز، سیستم های تلفنی و یا پایگاه های اینترنتی بانک های مختلف، به خوبی کار نمی کنند و در صورتی که سعی در استفاده از آنها داشته باشید به مشکل برخواهید خورد. بهترین کاری که در این شرایط از دست شما ساخته است استفاده از روش های قدیمی و سنتی مانند رفتن به بانک به صورت حضوری و یا نوشتن چک به جای انتقال اینترنتی مبالغ مختلف، خواهد بود. برای این که خیالتان راحت باشد تا جایی که برایتان امکان دارد از معاملات مالی به ویژه در مبالغ هنگفت خودداری کنید. تا فردا همه چیز دوباره به حالت عادی باز خواهد گشت.

متولد مهر : امروز روز بسیار خوبی برای اینکه کمی وقت به خودتان هدیه بدهید خواهد بود! ارتباط با دیگران، هر چقدر هم که برایتان عزیز باشند زیاد خوب پیش نخواهد رفت و دیگران به نظرتان خیلی عصبی و بیقرار شده اند و نمی شود رفتارهایشان راپیش بینی کرد. با این شرایط بد نیست امروز را روز خلوت با خودتان نامگذاری کنید و وقتتان را تا جای ممکن به تنهایی بگذرانید. مطالعه کردن، گردش در اینترنت و کار کردن روی پروژه هایی که مدت ها نادیده گرفته بودید گزینه های خوبی برای گذراندن چنین روزهایی می توانند باشند. تا فردا اوضاع دوباره به حالت عادی بازخواهد گشت و می توانید هرچقدر که بخواهید با دوستان و خانواده وقت بگذرانید.

متولد آبان : امروز شما سعی در یادگیری چیزی دارید که با تکنولوژی مدرن در ارتباط است و شاید هم به کامپیوتر مربوط شود. مبحثی که سعی در یادگیری آن دارید هر چه که باشد برای شما بسیار پیچیده و غیر قابل درک به نظر خواهد رسید. اگر بخواهید به همین روش پیش بروید احتمال این که چیزی یادبگیرید بسیار ضعیف خواهد بود. این از آن چیزهایی نیست که بتوانید به چشم بر هم زدنی باد بگیرید و باید قدم به قدم پیش بروید و ناگهان حجم زیادی از اطلاعات را وارد ذهن خود نکنید. امروز داشتن استراحت کافی در پیش بردن اهداف و کارهایتان نقش بسیار مهمی خواهد داشت؛ پس هر گاه که احساس خستگی کردید دست نگه داشته و نفسی تازه کنید.

متولد آذر : امروز همه چیز خیلی عجیب و غریب به نظر می رسد. موجی از اطلاعات و اخبار مختلف از طریق روزنامه، اینترنت و شبکه های اجتماعی به سوی شما روانه شده است که برایتان بسیار عجیب به نظر می رسد. راستش را بخواهید به احتمال زیاد این حساس شما بیهوده نیست و یک جای کار می لنگد. شاید دیگران این خبرها را کاملا جدی بگیرند، اما شما ترجیح می دهید جایی هم برای شک و تردید گذاشته و همه چیز را چشم بسته قبول نکنید. تا زمانی که از صحت این اطلاعات اطمینان کامل پیدا نکرده اید آنها را با دیگران به اشتراک نگذارید. مواظب باشید وسایل شخصیتان را در هیچ مکانی جا نگذارید، چون اگر این اتفاق بیفتد هرگز آنها را پیدا نخواهید کرد.

متولد دی : امروز شایعاتی در جریان هستند که نگرانی هایی را به وجود آورده اند. برخی از دوستان و یا همکارانتان به سرغ شما خواهند آمد و یا با شما تماس خواهند گرفت تا در مورد این موضوع با شما صحبت کنند. به احتمال زیاد این شایعات بر اساس چیزی جز غیبت و حرف های بیهوده قرار نگرفته اند، پس به سادگی آنها را نپذیرید. در این میان بعضی ها هم قصد دارند هیزم این آتش را تندتر کرده و آن را مهم تر و بزرگتر از آنچه هست جلوه دهند. خودتان را درگیر غیبت و حرف های بیهوده ننید و با سکوت خود نشان دهید که علاقه ای به بحث در مورد این مسائل ندارید و ترجیح می دهید صبر کنید تا واقعیت موضوع آشکار شود.

متولد بهمن : خبرهای عجیب و غریبی که از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی مختلف به گوش شما رسیده اند دارند با سرعت برق بین همه ی مردم پخش می شوند و نگرانی و تنش زیادی را به وجود می آورند. بیش از اندازه هیجان شده نشوید. دیگر تا به حال باید فهمیده باشید که نصف اخباری که در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند دروغی بیش نیستند! به آنچه می خوانید و می شنوید خوب فکر کرده و در مورد صحت آن تحقیق کنید و تا زمانی که منابع معتبری آن را تأیید نکرده اند شما هم آن را نپذیرید. امروز سعی کنید شخصی که دوست دارید را به هر شکلی که در حد توانتان است خوشحال کنید. گاهی گفتن «دوستت دارم» بهترین هدیه ی دنیاست!

متولد اسفند : برخی اخبار ناراحت کننده در رابطه با مسائل اقتصادی کشور و دنیا باعث شده اند که شما و اطرافیانتان نگران آینده ی خود و آنچه در این شرایط برایتان پیش خواهد آمد بشوید. به این راحتی خودتان را نبازید! راستش را بخواهید به احتمال زیاد این اخبار یا شایعه هستند و یا در مورد آنها بزرگ نمایی شده است. آینده خیلی بهتر از آن چیزی خواهد بود که شما با شنیدن این خبرها در ذهن خود تصور کرده اید. سعی کنید هر طور که شده است دیدار با عشقتان را در برنامه ی امروز خود جای دهید و اگر می توانید عشق خود را غافلگیر کنید. هر بهانه ای نشان دادن عشق و علاقه تان را مغتنم بشمارید و نگران این که مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید هم نباشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: