کد خبر: ۷۵۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۴
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به کاهش شعاع دید، تردد اتوبوس در همه محورهای استان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردیم.
تردد اتوبوس در خوزستان ممنوع شد/ برخورد 3 کامیون و نشت بنزین
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در حال حاضر محورهای اهواز به سمت ماهشهر، هندیجان، امیدیه و رامشیر وضعیت بسیار نامناسبی دارند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه شعاع دید در برخی نقاط حتی به پنج متر رسیده است، افزود: همه تیم ها در محورهای مختلف مستقر هستند و در این شرایط آب و هوایی خدمات رسانی نه تنها کم نشده بلکه افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در محور ماهشهر به هندیجان ابتدا فقط تردد کامیون، تریلر و تانکر را محدود کردیم ولی در حال حاضر خودروهای سبک هم ممنوع شده است.

سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: با توجه به کاهش شعاع دید، تردد اتوبوس در همه محورهای استان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردیم.

وی ادامه داد: در محور اهواز به ماهشهر نیز تردد هر نوع کامیون، تریلر و ماشین سنگین ممنوع اعلام شده است. البته شعاع دید در این محور هم کاهش داشته ولی تردد خودروهای سبک را ممنوع نکردیم.

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد: تاکنون تصادفات زیادی داشتیم ولی اکثرا خسارتی هستند؛ امروز حدود ۱۰ فقره تصادف خسارتی و دو فقره تصادف جرحی داشتیم.

وی در پایان گفت: سه تریلر در محور ماهشهر به هندیجان با هم برخورد و بار یکی از این تریلرها که بنزین بوده نشت کرده است؛ همه نیروها در محل حادثه حاضر و در حال تخلیه بنزین هستند.
مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: