کد خبر: ۷۵۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۹
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان را عادی و وضعیت جوی را همراه با بارش پراکنده برف و باران اعلام کرد.
محورهای مواصلاتی مازندران بارانی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، محسن هاشمی  درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان اظهار داشت: در محورکندوان، تردد عادی و روان و وضعیت جوی ابری همراه با بارش پراکنده باران و در محور هراز تردد در تونل وانا و لاسم پرحجم و دردیگرمقاطع عادی و روان و وضعیت جوی همراه با بارش پراکنده باران و برف خفیف در امامزاده هاشم است.

وی وضعیت تردد در محور سوادکوه را عادی و روان برشمرد و گفت: از نظر جوی این محور با بارش پراکنده در محور طالع رودبار و مه آباد در منطقه سفیددار گله است و در محور کیاسر که شاهد وضعیت جوی مه آلود همراه با بارش پراکنده باران هستیم، ترافیک عادی و روان است.

هاشمی ادامه داد: در محور کناره به رغم بارش پراکنده باران وضعیت تردد عادی و روان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: