کد خبر: ۷۵۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۵
براساس اعلام اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان، میزان غلظت ریزگردها در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک در ساعت 18 امروز به 66 برابر حد مجاز رسید.
غلظت ریزگردها در دزفول و اندیمشک به 66 برابر حد مجاز رسید

به گزارش  خبرداغ به نقل از فارس، بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان میزان غلظت ریزگردها در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک در ساعت 18 امروز به 66 برابر حد مجاز رسید.

15 شهر خوزستان تا این ساعت درگیر گردوغبار هستند، به ترتیب بیشترین میزان غلظت ریزگردها مربوط به دزفول با 10000 میکروگرم بر مترمکعب معادل 66.6 برابر حد مجاز، اندیمشک با 9985 میکروگرم بر مترمکعب معادل 66.5 برابر حد مجاز، شوش با 3170 میکروگرم بر مترمکعب معادل 21.1 برابر حد مجاز و اهواز با 2454 میکروگرم بر مترمکعب معادل 16 برابر حد مجاز است.

در شهرهای آبادان، امیدیه، بندر امام، بهبهان، حمیدیه، سوسنگرد، شادگان، ماهشهر، هندیجان، رامشیر و خرمشهر نیز غلظت ریزگردها کمتر از 5 برابر حد مجاز گزارش شد.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان شهرهای درگیر گردوغبار به‌ویژه اهواز و شهرهای جنوبی خوزستان امشب شاهد بارش رحمت الهی خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: