کد خبر: ۷۵۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۵
با هدف آماده سازی امکانات ورزشی کیش برای میزبانی در مسابقات بین المللی، رییس و اعضای شورای ورزش کیش از عملیات بازسازی مجموعه المپیک دیدن کردند.
بازدید دکتر انصاری لاری و پیشکسوتان ورزش کشور از روند باز سازی مجموعه المپیک کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رییس شورای ورزش کیش، حشمت مهاجرانی مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، حمید استیلی ملی پوش اسبق و مربی فوتبال، حسین کلانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، سرپرست معاونت عمرانی سازمان، سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش به همراه بهرام افشار زاده  و عباس نوربخش که دبیر و عضو شورای ورزش کیش هستند از روند بازسازی و بهسازی سالن اسکواش مجموعه ورزشی المپیک دیدن کردند.

دکتر انصاری لاری در این بازدید ضمن بررسی اقدامات انجام شده بر تسریع در انجام عملیات بهسازی و ضرورت توجه به کیفیت ساخت تاکید کرد.

سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی قطر و نیاز مبرم امکانات ورزشی کیش به بازسازی و بهسازی گفت: بر اساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بازسازی اماکن ورزشی جزیره در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور با بهره گیری از حضور مشاور و پیمانکار مجرب در این زمینه، نسبت به بهسازی مجموعه های ورزشی اقدام شد.

خانزادی افزود: اجرای عملیات بازسازی از سالن اسکواش آغاز شد و قرار است ظرف مدت 6 ماه کل سالن ها بازسازی شوند.

وی با بیان اینکه این اقدامات با اعتباری بین 20 تا 30 میلیارد تومان اجرا می شود تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوای جزیره کیش، کیفیت مصالح بکار رفته بسیار مورد توجه است تا در دراز مدت از دوام و استحکام خوبی برخوردار باشد.

گفتنی است مجموعه المپیک کیش با سالن ها و زمین های ورزشی در رشته های مختلف یکی از ظرفیت های گردشگری این جزیره مرجانی است و هرساله مسابقات و اردوهای تدارکاتی زیادی به میزبانی جزیره کیش در این مجموعه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: