کد خبر: ۷۵۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
سفیر ایران در ساحل عاج مطرح کرد؛
جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شرکت مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری، سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم، علمای شیعه، سنی و جمعیت‌های اسلامی، خبرنگاران و رسانه‌های ساحل عاج در ابیجان برگزار شد.
تاکید تهران بر پیشبرد مناسبات دوجانبه و ارائه راهکارهای جدید در توسعه روابط با ابیجان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، منصور شکیب‌مهر در سخنرانی خود با اشاره به اهمیت نقش رهبری و حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام دیکتاتوری با وجود حمایت‌های خارجی، به تحولات کنونی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام اشاره کرد.

وی با برشمردن رویکرد جمهوری اسلامی ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و مذاکره با قدرت‌های بزرگ و حصول برجام، مقابله با تروریسم و همکاری با دولت‌های عراق و سوریه در مبارزه با این پدیده شوم و نابودی داعش در این دو کشور، بر ضرورت همکاری‌های بین‌المللی در این خصوص تاکید کرد.

سفیر ایران همچنین به روند همکاری‌های مختلف در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با ساحل عاج از آغاز روابط دیپلماتیک دو کشور و برنامه‌های دولت ایران برای پیشبرد مناسبات دوجانبه و ضرورت ارائه راهکارهای جدید در توسعه روابط تاکید کرد.

در حاشیه این رویداد، ضمن برپایی نمایشگاه عکس و فرش ایرانی، فیلم دستاوردهای کشورمان اکران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: