کد خبر: ۷۵۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۵
رئیس جمهور آمریکا در توئیت‌هایی به موضوع زیر ساخت های امریکا و بررسی مجدد قانون مهاجرتی داکا پرداخت
توئیت‌های تازه ترامپ درباره زیرساخت‌های آمریکا و قانون مهاجرتی داکابه گزارش خبرداغ ، ترامپ در توئیت خود اعلام کرد دولت او، برنامه پیشنهادی برای بازسازی زیرساخت های این کشور را ارائه کرده است.

ترامپ در توئیت خود نوشت:«طرح زیرساخت ما ارائه شد و بازتاب‌های خوبی را از سوی همه، البته به جزء دموکرات‌ها داشت. پس از سالها که مراقب ارتش بوده ایم، اکنون باید جاده‌ها، پل‌ها، تونل ها و فرودگاه هایمان را درست کنیم. این مسئله دوحزبی است، آیا دموکرات‌ها توافق می‌کنند»؟

رئیس جمهور آمریکا همچنین در پیام دیگری نوشت:«مذاکرات بر سر (قانون مهاجرتی) داکا DACA آغاز شده است. جمهوری خواهان می خواهند به توافق برسند و دموکرات‌ها می‌گویند قصد دارند توافق کنند. آیا فوق العاده نخواهد بود اگر سرانجام بعد از این همه سال، معمای داکا را حل کنیم. این آخرین فرصت ما است و دیگر هرگز فرصت دیگری وجود نخواهد داشت! پنجم مارس»
خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: