کد خبر: ۷۵۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۸
رییس پلیس امنیت عمومی کرمان گفت که با صنوفی که اجناسی با نام و علائم ولنتاین تبلیغ و عرضه کنند، برخورد می‌شود.
تبلیغ «ولنتاین» در کرمان ممنوع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما: رییس پلیس امنیت عمومی کرمان گفت که با صنوفی که اجناسی با نام و علائم ولنتاین تبلیغ و عرضه کنند، برخورد می‌شود.

سرهنگ پرواز گفته است که در سال های اخیر دشمنان تلاش کرده‌اند با ترویج فرهنگ منحط غرب در بین مسلمان بخصوص نوجوانان و جوانان باعث کمرنگ کردن یا از بین بردن ارزش های دینی، تضعیف نهاد خانواده و گسترش روابط نامشروع شوند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن، در غرب به نام " روز عشق یا ولنتاین " نامگذاری شده، تاکید کرده از آنجا که هرگونه تبلیغ یا عرضه اجناس با نام و علائم ولنتاین ممنوع است، صنوفی مانند خرازی، گل فروشی، پوشاک، قنادی و چاپخانه زیر ذره بین نیروهای نظارتی پلیس قرار می گیرند.

او تاکید کرده با همکاری و هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیران دفاتر خدمات گردشگری در استان کرمان، برگزاری و اعزام هر گونه تور مختلط و غیر مجاز در این ارتباط ممنوع است و با متخلفین بصورت قانونی برخورد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: