کد خبر: ۷۵۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
یک سایت اسپانیایی به تحلیل حریفان این تیم در جام جهانی، از جمله ایران پرداخته است.
تحلیل یک سایت اسپانیایی درباره تیم ملی ایرانبه گزارش خبرداغ ، چهار ماه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی‌ مانده است و تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا باید در مرحله گروهی به مصاف پرتغال، ایران و مراکش برود. لاروخا به نظر می‌رسد کار آسانی خواهد داشت و به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد.

 

این سایت در ادامه‌ به تیم‌ها و ستاره‌های‌شان اشاره کرده است.

 

پرتغال - کریستیانو رونالدو

بدون شک مهم‌ترین حریف ‌اسپانیا، پرتغال است که از ستاره‌ای به نام کریستیانو رونالدو بهره می‌برد. مهاجم رئال مادرید تیم قدرتمند خود را رهبری خواهد کرد و حضورش نه تنها در خط حمله بلکه در خط دفاع نیز به تیم کمک خواهد کرد. در کنار رونالدو بازیکنانی همچون نانی، موتینیو، کوارشما، آندره سیلوا و برناردو سیلوا بازی می‌کنند.

 

ایران - کارلوس کی‌روش

دومین حریف ‌اسپانیا در این رقابت‌ها ایران خواهد بود. حضور سرمربی این تیم بیش از همه قابل توجه است چون کارلوس کی‌روش سابقه حضور در ‌اسپانیا را داشته است. او در فصل ۰۳ – ۲۰۰۴ سرمربی رئال مادرید بود. کی‌روش در سال ۲۰۱۱ توسط فدراسیون فوتبال ایران فرا خوانده شد و هدایت تیم‌ ‌ملی را برعهده گرفت. پس از یک عملکرد درخشان در مرحله مقدماتی در منطقه آسیا (برای نخستین بار در تاریخ‌شان توانستند دو دوره پیاپی به جام جهانی صعود کنند). آنها امیدوارند به خواسته‌های‌شان در جام جهانی برسند. کی‌روش به بازیکنان "ناشناخته‌اش" اعتماد زیادی دارد.

 

سردار آزمون، ستاره ایران

این مهاجم لقب مسی ایرانی را یدک می‌کشد. مقایسه این دو بازیکن دور از واقعیت است. آنها نه از لحاظ تاکتیکی و نه از لحاظ فیزیکی به هم شباهت ندارند. آزمون بلند قامت و سرزنده است و دید خوبی دارد. مهاجم جوان ایرانی در حال‌ حاضر برای روبین کازان بازی می‌کند. آزمون کم کم و با گذشت زمان توانست در ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند و تا جایی پیش رفت که به یکی از بازیکنان اصلی تیم‌ ‌ملی تبدیل شد. در کنار او بازیکنان خوبی مانند رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری‌فرد و اشکان دژاگه با تجربه حضور دارند.

 

بازگشت مراکش

تیم آفریقایی پس از سال‌ها غیبت در جام جهانی فرصت دارد در روسیه به رقابت بپردازد. سرمربی این تیم، اروه رنارد است. ستاره "شیرهای اطلس" مهدی بن عطیه است  که از خط دفاع، تیمش را رهبری خواهد کرد. در کنار او اشرف حکیمی حضور خواهد داشت. او یکی از بازیکنان رئال مادرید است. بونو و مونیر نیز در لالیگا حضور دارند و شناخت خوبی از ‌اسپانیا دارند. تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش می‌تواند شگفتی‌ساز این گروه شود.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: