کد خبر: ۷۵۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
همسر آلوارو موراتا با انتشار کلیپی از خودش و همسرش, حاشیه ساز شد!
به گزارش خبرداغ ، آنتونیو کونته روز جمعه اعلام کرد مصدومیت موراتا به حدی بوده که او ممکن است چندماه و حتی کل فصل را از دست بدهد، اما این مهاجم اسپانیایی امروز اعلام کرد مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

 

این حواشی از جایی آغاز شد که دیروز همسر موراتا ویدئویی در صفحه رسمی خود منتشر کرد که نشان می‌داد همسر او هیچ مشکلی برای بازی کردن نداشته و سالم است که این موضوع باعث انتقاد هواداران چلسی از موراتا برای سرباز زدن از حضور در ترکیب شد.

 

 

موراتا در ادامه برای پاسخ دادن به این حواشی اعلام کرد که اگرچه این ویدئو قدیمی است، اما به هر حال او آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته و می‌تواند برای تیمش بازی کند.

 

مشخص نیست آیا خبر مصدومیت موراتا حربه‌ای از سوی کونته در آستانه دیدار هفته بعد برابر بارسلونا بوده با اینکه واقعا این مهاجم اسپانیایی آسیب‌دیدگی خود را پشت سر گذاشته است.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: