کد خبر: ۷۵۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۸
وزیر صهیونیست مدعی شد:
وزیر انرژی رژیم صهیونیست مدعی شد که هیچ تفاوتی میان ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان وجود ندارد و در صورت‌که ایران خطوط قرمز را رعایت نکند، به سوریه حمله نظامی می‌کنیم.
اگر ایران خطوط قرمز را رعایت نکند، اسد را هدف قرار می‌دهیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی اسرائیل در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم، مدعی شد که اسرائیل «بشار اسد» رئیس‌‌جمهوری سوریه را «عنصر ضعف» در محور مقاومت که شاکله آن ایران و حزب‌الله است، می‌‌داند.

سرنگونی جنگنده مدرن اسرائیل توسط سامانه‌های موشکی قدیمی سوریه هژمونی نظامی کاذب این رژیم را فروپاشیده و باعث شده مقام‌های تل‌آویو سیاست‌های تهاجمی و لحن تهدیدهای پوشالی خود علیه محور مقاومت را تشدید کنند.

اشتاینیتز افزود، بشار اسد باید به صورت جدی فکر کند که آیا می‌خواهد کشورش به منطقه نفوذ ایران تبدیل شود و به تهران امکان مجهز کردن حزب‌الله با موشک‌های پیشرفته فرامرزی را بدهد یا خیر.

وی، که روز یکشنبه نیز در نشست امنیتی کابینه اسرائیل بررسی اقدام نظامی جدید علیه سوریه را مطرح کرده است، در ادامه هشدار داد که اگر ایران در سوریه نفوذ نظامی داشته باشد شخص بشار اسد و دولت و ارتشش متضرر می‌شوند.

اشتاینیتز مدعی شد، امروز فرقی میان سوریه و لبنان وجود ندارد و ارتش سوریه و حزب‌الله هر دو بازوی نظامی تهران محسوب می‌شوند.

به نقل از جروزالم‌پست، وی اظهار داشت، اسد و حزب‌الله یک طرف این بحران هستند. در صورتی‌که با حملات جدیدی مواجه شویم، دیگر تنها منبع تجاوز را هدف قرار نخواهیم داد بلکه حق انتخاب جبهه مناسب را برای خود محفوظ می‌دانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: